.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبیب زاده:
رئیس جمهورصدای اعتراض نمایندگان رابشنود

شمال نیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به روحیات ساختارشکنانه آقای توفیقی بعید نیست این مقررات را نشناخته و برای مجلس اعتباری قائل نباشد.

به گزارش فارس زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بااشاره به اظهارات اخیر جعفر توفیقی مبنی بر غیرمنطقی بودن اعتراض نمایندگان به انتصابات اخیر وزیر علوم گفت: من فکر می‌کنم آقای توفیقی با روحیات ساختارشکنانه‌ای که دارد، بعید نیست مقررات را نشناسد.

وی ادامه داد: همچنین دور از انتظار نیست که چنین فردی برای مجلس به عنوان بالاترین مرجع قانونگذاری اعتباری قائل نباشد.

طبیب‌زاده با اشاره به سابقه وی در حمایت از متحصنین در جریان فتنه 88 اظهار داشت: از کسی که به غرب گرا می‌دهد که باید در مقابل نظام از شیوه‌های غیردموکراتیک مانند تحصن استفاده کرد، انتظاری نیست که اعتباری برای نمایندگان قائل باشد و نسبت به نهادهای قانونی و مدنی توجه کند.

وی نامه 150 نماینده مجلس به روحانی در اعتراض به انتصابات وزیر علوم را نمونه روشن نظر اکثریت خواند و تصریح کرد: بر مبنای حرف آقای رییس جمهور که گفتند کسی که 40 درصد آراء نمایندگان را به دست آورد برای سمت‌های پایین‌تر از وزارت صلاحیت دارد، می‌گوییم که هم اکنون بیش از 50درصد نمایندگان به این انتصابات معترضند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ما آقای روحانی را به عنوان یک بزرگتر خطاب قرار دادیم نه ضلع سوم دعوا،‌ گفت: وقتی آقای روحانی خود را نماینده اکثریت مردم می‌داند و دیگران را حامی تندروی معرفی می‌کند هم اکنون نیز باید نظر اکثریت نمایندگان مجلس را بپذیرد.

طبیب‌زاده از روحانی خواست که اعتراض نمایندگان را بشنود تا رابطه دولت و مجلس بیش از این دچار تنش نشده و خطوط قرمز مجلس شکسته نشود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1392
دست از سر دانشگاههيان بر داريد!!!!!!
نا شناس 25 آبان 1392
مثلا بشکند چکار میکنید!؟احمدی نژاد درچهارسال دوم دولتش شما رابه چالش جدی کشید چکار تونستید بکنید؟اصلا کجا بودید؟احتمالا بعضی هاتون سرپروژه های سه هزار میلیاردی!!!
نا شناس 25 آبان 1392
نمایندگان بدانند که آقای روحانی گوشش فقط برای فرمانهای خاتمی و هاشمی شنوایی دارد چون بله قربان گوی این دو شخص است ولی گوشش به حرف ملت و نمایندگان مجلس و حتی حرفهایی که خودش در مجلس که خانه ملت است گفته شنوایی ندارد بالا بروید و پایین بیایید مرغ آقای روحانی و فرجی دانا (اصلاح طلب) یک پا دارد.
نا شناس 25 آبان 1392
مثلا آقای احمدی نژاد اصولگرا به حرف کی گوش داد که روحانی اصلاح طلب و اعتدال گرا گوش نمیده؟ همون احمدی نژادی که سنگش رو به سینه میزدین به ... مملکتش هم رحم نکرد و 11 روز خونه نشینی ایشون رو و قهر با ... رو یادتون رفته؟دست از این تعصبات الکی خودتون بردارین، احمدی نژادجواب هیچ چیزی رو نمیخواد بده، فقط بگه به عنوان یه رئیس جمهور از 3000 میلیاردی که حق منو و شما بود خبر نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چشمهاتون رو باز کنید لطفا. چی شد اون لیست بلند بالای مفسدان اقتصادی که همیشه توی جیبش بود و میخواست بگه به مردم؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 آبان 1392
برادر عزیز
آقای روحانی رو همین ملت رای دادن
همین ملت هم حرفش رو شنیدن حمایت آقایان هاشمی و خاتمی رو دیدن حمایت اصلاح طلبان رو دیدن بهش رای دادن
دیگه شما چی میگین
از قول کدوم ملت حرف می زنین
اکثریت ملت همین رو می خوان
چطور زمانیکه دولت دست شماها بود می گفتین دولت منتخب مردمه و حرف مردم رو می زنه حالا که مخالف شد می گین دولت حرف مردم و گوش نمی ده
انصاف هم خوب چیزیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.